NossLoad Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Hej! Jag undrar vad ni tycker om drak bossen i slutet. Herald och Vazruden alltså. Vaz är lite för enkel men Herald (draken) är ju den svårast boss jag någonsin mött... jösses. Kändes iaf så första gången :D Nu undrar jag vad ni tycker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 En hel tråd för den skitbossen >_>? Han är inte svår alls, man behöver bara en grupp som vet hur man spelar sin klass.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 18 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 En hel tråd för den skitbossen >_>? Han är inte svår alls, man behöver bara en grupp som vet hur man spelar sin klass.. fattar dock inte vilka klasser man behöver. Klart man ska ha folk som vet hur man spelar sin klass <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Spelar inte så mycket roll med vilka klasser man har. Ta med en tank, healer och tre randoms. Lite FR hjälper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Hell Fire instances? är dom nya eller?För vilka levels är dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 60+ i outlands, va hos en polare som lirade dem idag :D As coolt, typ ett helt rum med vakter, sen en spak, för varje spak man drog så öppnades en fångcell och orcer rusade ut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Det va nåt nytt :) Måste testa det när jag får tillbacka min dator från lagning ^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Hehe, det e skit kul iaf =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 §1.11 Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg