Hoppa till innehåll

Prison Break Som Tv-spel

Bplay

Rekommendera inlägg

joo håller med om att serien äger...Men tänk dig att göra LOST till ett spel t.ex. :) lite svårt? båda har ganska långa storys.

Lost ska faktiskt bli till spel. Det ska komma någon gång nu under 2007 enligt vad jag har läst. Men jag hade hellre velat ha ett Prison Break spel men Lost blir nog kul det med. Men Prison Break skulle vara mycket coolare.

Gör det om ett spel av Lost ska dem göra ett spel av Prison Break.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Miglot af eraon

Kommer kanske göras men av ett skruttigt företag.

Btw lost spelet finns..... i Flash :D super dåligt :D

Redigerat av Miglot af eraon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Det finns ju faktiskt en bra story. Om ni verkligen har sett prisonbreak så finns där ju faktiskt en hel del att bygga på.. Michael gör ju massor av saker för att förbereda flykten, som de slutligen gör..

Det kommer vara en massa saker man måste klara för att komma ut (från serien).. Jag tror inte att det skulle kunna bli tråkigt.

Har man lyckats göra spel av Friends så kan man göra det av prisonbreak helt klart.. Tror det var friends iaf, för jag reagerade på det..

Spelet " Friends " har kommit ut, men det är ett frågesport spel. Och allt Michael gör har ju hittills gått åt skogen. Det har ju inte direkt gått bra för killen,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

jag kom på en ide hur det skulle vara bra!

--------------------------------------------------

man e michael och spelar "story mode", man måste utforska delar av fängelse kartan för att kunna veta vad där finns och samla "vapen" t.ex. saxknivar, stålbultar m.m. Sen ska man planera en väg utfrån fängelset samtidigt som man utforskar kartan och gör extra mission som typ: lura sarah att lämna dörren öppen, spela fängelse poker så an får pengar att betala flykt bilen med etc.

--------------------------------------------------

SKulle vara hur coolt som helst tycker jag :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...