Hoppa till innehåll

Prison Break Som Tv-spel


Bplay
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Är det någon som vet om Prison Break kommer göras som tv-spel?

Jag hoppas det, och att det isåfall blir ett riktigt bra spel.

 

Jag menar, de har gjort tv-spel på så många andra serier å filmer så det borde komma? :)

 

 

tror knappast att det kommer.. skulle bli ett jävligt slött spel isf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förstår inte varför ni tycker det. det är ju verkligen den absolut sista tv-serien som skulle passa som tvspel. det finns ju inget att bygga på.. det skulle bli ett så brutalt dåligt spel ju.. det är nog ungefär lika stor chans att dom gör ett spel av OC eller Cosby.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Prison Break The Game? Nä.. Jag skulle hellre höra en titel som "Prison Break the Escape". Att man först väljer vilken gubbe man ska vara (t.ex. Michael Scofield). Man rymmer. När man är ute ska man leva på flykt. RÅna om det behövs, hoppa in i buskar om det behövs, om någon känner igen dig måste du döda/fånga dem så dem inte avslöjar något. Du får akta dig från att bli igenkänd, man får skaffa nya kläder, ändra frilla och allt sånt... Skulle vara så gött!!!! :cool:

 

Men det finns ju "Prison Break The Game" på nätet men det är ju bara så tråkigt.. Annars finns det ju "Alcatraz" spelet och sådant som man ska rymma från fängelse. Jag har ett som är riktigt coolt. Man ska rymma från ett fängelse och när jag spelar det tänker jag på Prison Break. Sen har jag ett till som inte är lika verkligt utan helt trögt.. Så närmare kan man nog inte komma :(

 

Men man ska ALDRIG säga ALDRIG ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm.. då är det ju inte ens prison break längre. varför använda den titeln om det ska va ett helt annat spel som inte ens nästan bygger på serien.

 

"dom borde göra ett spel av batman fast att man är en utomjording som ska döda massa indianer istället"

Redigerat av kn3ckarn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm.. då är det ju inte ens prison break längre. varför använda den titeln om det ska va ett helt annat spel som inte ens nästan bygger på serien.

 

"dom borde göra ett spel av batman fast att man är en utomjording som ska döda massa indianer istället"

 

Jag fattar inte hur du kan ändra det jag skrev till ett helt annat spel... Så vad håller dem på med i Prison Break nu då? dem badar i ett badkar tillsammans med Presidenten ;) .... Dem är ju på flykt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm.. då är det ju inte ens prison break längre. varför använda den titeln om det ska va ett helt annat spel som inte ens nästan bygger på serien.

 

"dom borde göra ett spel av batman fast att man är en utomjording som ska döda massa indianer istället"

 

 

är dom? trodde hela serien utspelade sej bakom galler..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det skulle ju vara kul om det kom ett Prison Break spel ju :D Fast det borde isåfall inte vara precis som serien. Då skulle det bli fett segt :/ Man borde typ kunna gå runt, spöa andra fångar son typ små uppdrag. Typ som mini-games eller nåt. Men nån slags handling ska det vara..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...