Crys Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Lite segt kanske * det menar jag ^^. Men det skulle kunna vara kul också. Vem vet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 (redigerat) Alltså, det skulle ju ta en väldigt lång tid för utvecklarna att komma på storyn. För de måste ju antingen välja när man är bakom galler, eller om man är på flykt. Skulle de välja båda skulle spelet helt enkelt kosta för mycket, och det skulle ta för lång tid att göra spelet. Och att man måste byta frisyr och och kläder låter ju lite absurt, eftersom man kan ju inte byta frisyr, så fort någon ser dig. Och vad skulle hända när de har rymt? Vad har man för missions då? Att försöka råna banker? Det låter ju inte heller så smart, eftersom man måste ligga lågt. Så ja, jag är nästan säker på att det inte blir något spel. Men som wilmerx säger, man ska aldrig säga aldrig. Redigerat 19 Januari 2007 av SaMiii Äger Danne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Alltså, det skulle ju ta en väldigt lång tid för utvecklarna att komma på storyn. För de måste ju antingen välja när man är bakom galler, eller om man är på flykt. Skulle de välja båda skulle spelet helt enkelt kosta för mycket, och det skulle ta för lång tid att göra spelet. Och att man måste byta frisyr och och kläder låter ju lite absurt, eftersom man kan ju inte byta frisyr, så fort någon ser dig. Och vad skulle hända när de har rymt? Vad har man för missions då? Att försöka råna banker? Det låter ju inte heller så smart, eftersom man måste ligga lågt. Så ja, jag är nästan säker på att det inte blir något spel. Men som wilmerx säger, man ska aldrig säga aldrig. Det har du nog rätt i. Men det är ju inte helt omöjligt . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Men det skulle vara grymt kul om det kom. Ett bra spel då vill säga :) Roliga och spännande uppdrag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Det finns ju faktiskt en bra story. Om ni verkligen har sett prisonbreak så finns där ju faktiskt en hel del att bygga på.. Michael gör ju massor av saker för att förbereda flykten, som de slutligen gör.. Det kommer vara en massa saker man måste klara för att komma ut (från serien).. Jag tror inte att det skulle kunna bli tråkigt. Har man lyckats göra spel av Friends så kan man göra det av prisonbreak helt klart.. Tror det var friends iaf, för jag reagerade på det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Kanske inte är världens bästa story för ett spel , Men bäst som en film :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Fast det är ju faktiskt en serie :P tror inte man hade lyckats få ihop alla dessa händerser i en enda film.. men en jäkla bra serie måste jag säga.. Alla karaktärerna är så egna, och det hade säkert kunna göra spelet bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 joo håller med om att serien äger...Men tänk dig att göra LOST till ett spel t.ex. :) lite svårt? båda har ganska långa storys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Har faktiskt inte sett lost (fy på mig).. men storyn är ju egentligen inte så lång. Ett första spel av första säsongen, fram till rymningen. Och sen en uppföljare om det går bra när de väl är på rymmen.. Så så långt tror jag inte det e. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 hm..kanske inte. Men har nån spel-skapare bäkräftat att dom ska göra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izy Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 hm..kanske inte. Men har nån spel-skapare bäkräftat att dom ska göra det? nej inte vad jag vet iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 det kommer aldrig hända att nån gör det spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg