wilmerx.tk Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 joo håller med om att serien äger...Men tänk dig att göra LOST till ett spel t.ex. :) lite svårt? båda har ganska långa storys. Lost ska faktiskt bli till spel. Det ska komma någon gång nu under 2007 enligt vad jag har läst. Men jag hade hellre velat ha ett Prison Break spel men Lost blir nog kul det med. Men Prison Break skulle vara mycket coolare. Gör det om ett spel av Lost ska dem göra ett spel av Prison Break. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) Att göra spel av Lost verkar endå mer omöjligare en det kan bli. Prision Break skulle kanske passa mer som spel. Redigerat 20 Januari 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 (redigerat) Kommer kanske göras men av ett skruttigt företag. Btw lost spelet finns..... i Flash :D super dåligt :D Redigerat 26 Januari 2007 av Miglot af eraon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jag tor ine att det kommer, och om det kommer blir det nog en flopp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Asså är Lost jätte populärt i USA? Jag har ingen aning.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwiman Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 <_< Hur tråkigt som hälst skulle det bli!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Det finns ju faktiskt en bra story. Om ni verkligen har sett prisonbreak så finns där ju faktiskt en hel del att bygga på.. Michael gör ju massor av saker för att förbereda flykten, som de slutligen gör.. Det kommer vara en massa saker man måste klara för att komma ut (från serien).. Jag tror inte att det skulle kunna bli tråkigt. Har man lyckats göra spel av Friends så kan man göra det av prisonbreak helt klart.. Tror det var friends iaf, för jag reagerade på det.. Spelet " Friends " har kommit ut, men det är ett frågesport spel. Och allt Michael gör har ju hittills gått åt skogen. Det har ju inte direkt gått bra för killen, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 men orka att dom 2 dåligadste serierna ska bli tv spel,kommer bli trist som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 jag kom på en ide hur det skulle vara bra! -------------------------------------------------- man e michael och spelar "story mode", man måste utforska delar av fängelse kartan för att kunna veta vad där finns och samla "vapen" t.ex. saxknivar, stålbultar m.m. Sen ska man planera en väg utfrån fängelset samtidigt som man utforskar kartan och gör extra mission som typ: lura sarah att lämna dörren öppen, spela fängelse poker så an får pengar att betala flykt bilen med etc. -------------------------------------------------- SKulle vara hur coolt som helst tycker jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Ja det tycker jag med. Och samtidigt dra med storyn som han gjorde i serien, tex när han smög sig in på psyket. Att klara det kan alltid vara en utmaning.. Typ så som man smyger i Metal Gear Solid 2 i början ^^.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Prison Break anser många som " världens bästa serie" och viss är den skit bra. Men som tv-spel tror jag inte riktigt den skulle lyckas lika bra. Prison break hör inte hemma i tv-spels världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg