Scones Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag har hittat ett kassetband, men den går inte å få in i den röda lådan hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag har hittat ett kassetband, men den går inte å få in i den röda lådan hjälp mig! Ja jag vet jag kan inte heller det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Förresten hur många saker ska man hitta?? Ja har 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Bara nio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 har du batteriet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Vart hittar man batteriet och hur får man den andra ringen för det som du sa att dom fanns någonstans men det var nycklar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 de e det jag frågar jag hittar inte batteriet titta under kuden på fönsterbräden eller klicka dig ner i ett hörn vigd fönstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Var får man batteriet och bandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Ha jag hittade en metabit bakom kudden och den ska vara vid den röda lådan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 jag vet bara var man får bandet men kommer inte ihåg men jag vill ha ett bateri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Ja har: röd låda, batteri, tomt cdfodral, en lapp, guldnyckel, silvernyckel, kassetband, sladdar, vanlig nyckel, 2 ringar Men alla utom kassetbandet, vanlig nyckel, batteri, röd låda, lapp, cdfodral e använda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 åå var hittda du batteriet snälla sig så har jag varvat tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.