Firestorm Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Man ska använda metal stick inte kassetband till boxen !!! och det finns 2 ringar fast jag har bara en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Ja har: röd låda, batteri, tomt cdfodral, en lapp, guldnyckel, silvernyckel, kassetband, sladdar, vanlig nyckel, 2 ringar Men alla utom kassetbandet, vanlig nyckel, batteri, röd låda, lapp, cdfodral e använda! Jag behöver den andra ringen vart finns den???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 jag behöver bara batteriet kasset bandet tror jag ligger under kudden på sängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Var är vanlig nyckel, och batteri? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Nej den ligger under byrån där cdspelaren står!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 (Rowyn @ 21/02-2004 17:48:56) Ja har: röd låda, batteri, tomt cdfodral, en lapp, guldnyckel, silvernyckel, kassetband, sladdar, vanlig nyckel, 2 ringar Men alla utom kassetbandet, vanlig nyckel, batteri, röd låda, lapp, cdfodral e använda! Jag behöver den andra ringen vart finns den???? I dett gula draperiet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Man ska använda metal stick inte kassetband till boxen !!! och det finns 2 ringar fast jag har bara en. titta lite när den e öppnad så ska man lägga i ett kassetband å batteriet som jag inte hittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Batteriet e bredvid sängen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 nä där log ju metallstickan å nogot annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 (andreas @ 21/02-2004 17:50:59) (Rowyn @ 21/02-2004 17:48:56) Ja har: röd låda, batteri, tomt cdfodral, en lapp, guldnyckel, silvernyckel, kassetband, sladdar, vanlig nyckel, 2 ringar Men alla utom kassetbandet, vanlig nyckel, batteri, röd låda, lapp, cdfodral e använda! Jag behöver den andra ringen vart finns den???? I dett gula draperiet! Tack.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 oj va de ringen ni pratade om men var log batteriet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 nä där log ju metallstickan å nogot annat Nä metalbiten lå bredvid kuden!Gå till den tomma väggen sen klickar du nere i vänstra hörnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.