Burken Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Inte fejk, så j*vla ostadigt som kameran är ser ni väll knappast någonting alls -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Kanske inte, Varför skulle några 11 åringar fått för sig att fejka en sån film och lägga ut den på internet? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Just det :P Är möjligt att det är fejk men jag är inte säker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Jag tror helt klart att det är äkta. På alla "lägg upp din egen film sida" (tex utube) finns det säkert mer späcktakulära saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 f*n va grym. Jag såg en annan där han kastade en boll över ett hus och i en korg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) visst, det var coolt... men han lär ju ha försökt ett par hundra gånger innan han fick till det (; hihii.. 1337-fuskare nu :o Redigerat 1 Februari 2007 av Skellington Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Han måste ha tränat i något år för att lyckas göra det så snyggt. det handlar mest om en j*vla massa tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Snacka om att killen hade tur. :) Men efter några kast så hittar man känslan, jag tror inte att det är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 som sagt, inte omöjligt.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 :) duktigt!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 De e inte fejk ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Ser lite konstigt ut, mans er ju knappt bollen när den flyger i luften. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.