Vitdom Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) jag har 2 frågor.. Vad är det för skillnad på Vista basic och Vista premium? Är det sant att DirectX 10 endast kommer att släppas till Windows Vista? Redigerat 20 Januari 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Kan man ladda ner Vista eller måste man köpa ny dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Inga buggar som jag har stött på så det fungerar bra. Spel har jag inte testat än men det bör inte vara några problem ifall det fungerar i XP. DirectX 10 kommer enbart att släppas till Vista har Microsoft sagt. Vista finns för allmänheten att köpa från den 31/1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Kan man ladda ner Vista eller måste man köpa ny dator? Jag tror man måste köpa vista och sedan installera det på sin dator.. Jag tror inte att man behöver formatera om datorn. @admin. Behöver man formatera om datorn för att installera vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Vad kostar Vista då?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Vad kostar Vista då?. Från 935kr uppåt, se http://www.dustinhome.se/dacsaportal/syste...11&Value=G=5234 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Vad kostar Vista då?. Jag har hört att det drar mycket minne och sånt av att uppgradera sånt? sant eller Falskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Drar väl en hel del minne. Men det är ju Aero som drar mest, går ju att stänga av om man inte vill ha det på. Men har man en ny dator med 1gb+ så är det ju lugnt. Ska även funka bra med 512mb har jag läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Kan du inte ta ett kort och visa oss temat , Admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) Vista Ultimate från eBay får det bli :), och ja, som sagt kommer bara DX10 till Vista, men till alla versioner om jag förstått allt rätt. Redigerat 20 Januari 2007 av Retro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 När släpps DX10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 När släpps DX10? jag tror det redan är släppt.. Kan någon ge mig en sida där man kan se skillnaderna mellan de olika Vista versionerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.