AntiVirus Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Jo, jag tänkte köpa halflife2 på webbhallen. Men har ni köpt spel därifrån och har det funkat och har du fått spelen? Vill ju inte köpa ett spel för 300 kr och sedan inte få spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Jag beställde spel därifrån i somras för ungefär 1000kr. De hade alla på lager så det gick väldigt snabbt att få hem dem =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Förstod inte varför ni anmälde killens inlägg , jag ska ochså Beställa Half Life 2 på Webbhallen idag , jag har beställt där förut , det ääger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Bra, har dock inte pengar så morsan hjälper mig, hon är väldigt osäker med betalningar över internet ;) Tack guys Han kanske anmälde för han tyckte det var reklam :P Smart ju .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) Ja jag har köpt massor av prylar där. Har dom grejerna i lagret så går det fort att få dom. En bra köpsida. Redigerat 20 Januari 2007 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Återigen tack.. ;) 2 frågor? kommer dom med i posten eller? skall man gå dit till dom och ta spelet? är denna på lagret är visst lite blind http://www.webhallen.com/prod.php?id=46411 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 du kan köpa de i affären om du bor i sthlm . annars kommer de med posten efter 1-2 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Vadå inte få spelen? Varför skulle du inte få hem spelen? , Själv har jag inte köpt där ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Ska inte köpa spelet , körde H L 2 Deathmatch man måste ju skuta miljarder skott för att dom ska dö i MP.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 DraggO? Jag var osäker om dom skulle lura mig, mm men pcplayer. Jag köper inte Half life2 för jag tycker om det, jag liksom vill bara spela gmod ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Gmod ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.