Gäst DonKeN Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Nej, i general också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Man behöver inte alls rpa i /1 "Absolutely no out of character (OOC) or non-fantasy related dialogue should take place in the /Say, /Yell, or Party chat channels." - Blizzards Roleplaying Policy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Guggo, jag har själv blivit tillsagd av en game master. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 man behöver INTE RPa i general. i the barrens chatten snackar alla om vasomhelst :P juste, slutat på RP, vart lv 27 >.< spelar på min gnom igen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 man behöver INTE RPa i general. i the barrens chatten snackar alla om vasomhelst :P juste, slutat på RP, vart lv 27 >.< spelar på min gnom igen.. När jag blev tillsagd så sa han. Prata inte om något i verkligheten på generalen, och då menade han inte bara /1. Utan LFG osv.Han sa, du får givetvis prata om irl i whisper och guildchatten om det inte är en rpguild, läs reglerna nogare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Får man säga på RP I General exempel: I Looking for group to Deadmines? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Guggo, jag har själv blivit tillsagd av en game master. Det är skillnad på att inte rpa och att snacka om irl saker =/ Man behöver inte rpa i /1, men man får inte snacka om saker som starwars eller bilar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Guggo, jag har själv blivit tillsagd av en game master. Ja men det var det jag mena :P Man får inte snacka om någonting som hör utanför Azeroth&Outland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg