Guggo Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Skrivet 31 Januari 2007 Man behöver inte alls rpa i /1 "Absolutely no out of character (OOC) or non-fantasy related dialogue should take place in the /Say, /Yell, or Party chat channels." - Blizzards Roleplaying Policy
Gäst DonKeN Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Skrivet 31 Januari 2007 Guggo, jag har själv blivit tillsagd av en game master.
derik Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2007 man behöver INTE RPa i general. i the barrens chatten snackar alla om vasomhelst :P juste, slutat på RP, vart lv 27 >.< spelar på min gnom igen..
Gäst DonKeN Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 man behöver INTE RPa i general. i the barrens chatten snackar alla om vasomhelst :P juste, slutat på RP, vart lv 27 >.< spelar på min gnom igen.. När jag blev tillsagd så sa han. Prata inte om något i verkligheten på generalen, och då menade han inte bara /1. Utan LFG osv.Han sa, du får givetvis prata om irl i whisper och guildchatten om det inte är en rpguild, läs reglerna nogare.
Inside Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Får man säga på RP I General exempel: I Looking for group to Deadmines?
Guggo Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Guggo, jag har själv blivit tillsagd av en game master. Det är skillnad på att inte rpa och att snacka om irl saker =/ Man behöver inte rpa i /1, men man får inte snacka om saker som starwars eller bilar.
Gäst DonKeN Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Guggo, jag har själv blivit tillsagd av en game master. Ja men det var det jag mena :P Man får inte snacka om någonting som hör utanför Azeroth&Outland.
Rekommendera inlägg