oddy Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 När jag skulle fixa wifi inställningarna så jkag gjorde det där hot-spots grejen och jag fick fram våran router i meny men så gvietvis har vi mer säkerhetsinstälnningar än wep kod. För att lättare förklara. När det komemr fram olika hot-spots så är det ju olik,a sort hänglås på dem och på våran router är det ett grått hänglås. Finns det något sätt i routern inställningar så jag kan köra med den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 En del routrar fungerar det bara inte med , tror du måste Köpa Wifi Usb connector Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Det var det det. *Dra en lång ramsa*. Jag orkar inte pröjsa för en usb connector. Någon som vet ifall det finns hotspots på mcdonalds i sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Finns det ? :D TUfft :D MEn den kostar ju Bara 500 det är värt det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Men jag orkar inte pröjsa femhundfra på att spela online får väll önska mej det i födelsedags present. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 grått hänglås betyder att nintendo ds inte stödjer det krypteringsättet. ändra krypteringen till wpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) Mitt hänglås var öppet men det fungreade ändå inte.. Btw , här kan du se om din router fungerar eller om du måste pröjsa 500 spänn för en USb connector Redigerat 21 Januari 2007 av Pcplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Kanske måste ni fixa med branväggen/väggarna... alltså försöka få den att accerptera att ert DS tar åtkomst till uppkoppling. Jag har ju själv en Wi-fi Connector så jag vet inte riktigt hur det funkar annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Man måste ha Kontantkort för att surfa på MCdonalds... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 25 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Vad menar du med kontant kort? Är det inte sånt man har till telefon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Vad kostar ett sånt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 (redigerat) Kreditkort mena jag, Dom tar betalt. <_< Redigerat 26 Januari 2007 av Nigthwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg