oddy Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Men nu måste du väll mena om man ska surfa med datorn. Ska det inte vara gratis att använda nintendo wifi på hotspots. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Tydligen inte... <_< Funkar inte för mig jag kan inte surfa där för det står att jag måste logga in eller registrera mitt Kreditkort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 f*n , vad snålt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Namihbia Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jag har också problem, kan inte heller ehum..göra det där xd vi har ingen skyddad router och jag har fyllt i allt rätt, men ändå står det "unable to find an access pont. move the nintendo ds within range of the access point. så står det error code: 50099 . jag kan sitta 1 meter ifrån router, men det fungerar inte. kan ingen ge mig en nybörjarkurs med hela allt från början via msn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 men gå in på www.nintendowifi.com och sök på den error coden så står det exakt vad det är... ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg