argus_thebigman Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Nu e d ju så här att man varvat det hbär härliga spelet,så nu vill man använda de som avreagerings spel. Skulle vilja ha tag på lite extra hjälp som evig ammo,evigt liv o liknande. Så finns någon fyndig person som kan hjälpa till med detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 När du klarat spelet får du silver ammo. Det är obegränsat med ammo till alla vapen ( även rocket lunchern) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 hur många banor finns det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 8st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Det är dåligt att man inte kan spara mitt i en bana, speciellt om banan är väldigt svår! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 jag ligger typ på den sista banen den är skit svår man behöver flera checkpoint typ 5 st innan man har klarat banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Jag klarade den sista banan men jag var typ ett skott från att dö på slutet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 är det spelet bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Det är ett riktigt bra actionspel och grafiken är nog den bästa på Playstation 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 grafiken äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg