rikke Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 hej, får lite smådamp då jag aldrig klara ett uppdrag av zero! man åker en helikopter RC å ska lyfta bomber broar etc, kan man fuska sig förbi lr kan någon något bra tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Jag brukar göra så att jag låter Zero köra fram sin radiostyrda bil till första sället där man ska lägga ut en bro, sen så tar jag först och bombar sönder den andra killens pansarvagnar, sen lägger jag ut broar på alla ställen utom där Zero står... det stället tar jag sist, när han har kommit över så är det bara att ta bort tunnorna som ligger i vägen, helst innan han kommer fram, så att allt flyter på bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 okej tack :P tänkte bomba alla först men lyckades inte så bra då jag suger på å svänga den där sabla helikoptern :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Ja den är klurig i början :P men efter ett tag lär man sig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 22 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 TACK! funka perfa med din metod om man lär sig hur man styr osv, nice med en till inkomst ^^, :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg