zitroz Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) Nä jag var inte dålig i början :rolleyes: Fast kan inte använda programet längre i och med att jag använder mac nu mera. Det ända felet Axzl hade var att det var orealistiskt för det får det självklart vara P: Här är en run/stop tut jag gjorde för över ett år sen. ganska lång och seg och inte den bästa som finns på youtube men det kan va något att börja med. En annan gammal pivot film jag gjorde, över ett år sedan. Klaga inte på effekterna jag gjorde dom helt själv :$ Redigerat 25 Juni 2009 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Filmen var rätt snyggt gjord! Det ända jag störde mig på var hur fult det var när han delades på mitten ^^ Lägger upp några gamla, håller inte på med pivot längre, tyvärr. Några nya har jag dock tappat bort, men ni får leva med att dom är sådär xD Den sista är inte klar btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) Snyggt gjort! Redigerat 4 Juli 2009 av Nacke3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) Nu har jag pivot 2 och jag tycker om det! Redigerat 4 Juli 2009 av Nacke3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Filmen var rätt snyggt gjord! Det ända jag störde mig på var hur fult det var när han delades på mitten ^^ Lägger upp några gamla, håller inte på med pivot längre, tyvärr. Några nya har jag dock tappat bort, men ni får leva med att dom är sådär xD Den sista är inte klar btw Grymma! Hette inte du Amo innan? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Hur sparar man som bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 (redigerat) Sorry om jag har lagt in så många inlägg i denna tråden i rad. Här är min första pivot film :D Inte så dum för att vara min första va? Om ni vill unvika en laggig bild med sträck så kolla i störsa skärmen. Redigerat 4 Juli 2009 av Nacke3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Sorry om jag har lagt in så många inlägg i denna tråden i rad. Här är min första pivot film :D Inte så dum för att vara min första va? Konstigt att det blev så många sträck? Haha rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Haha rolig. Tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Axzl jag gillar dina. jag har också gjort lite pivot men det är knappast nått som är direkt värt att visa här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) http://data.fuskbugg.se/skalman01/easing.gif http://data.fuskbugg.se/skalman01/--lightning.gif Redigerat 7 Juli 2009 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Jag är person nummer 300 som skriver i detta forumet! :-) Jag håller inte på men pivot lika mycket tröttnade fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.