Gäst Skellington Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Okej, är det typ som GTA? det är väldigt likt GTA. Men jag skulle hellre rekommendera Just Cause, som oxå är en GTA kopia, fast med mer tropiskt landskap (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 (redigerat) Saints Row är typ som GTA,fast mindre, kortare,man kan BARA köra bil eller gå och så är det inte så varierat.Fast det är jämfört med GTA så vad f*n.Köp det i väntan på GTA 4! Ganska skoj ändå. EDIT:Inlägget som gav mig 200 i rank! Redigerat 23 Januari 2007 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Oblivion är askul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Ok, tror att jag ska köpa Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Då kan du ju få hjälp på det av mig,the master. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Splinter Cell: Double Agent är bra även i online läget , Saints row eller Gear of War är också bra och rekomderar dig att skaffa xbox live, spelen blir mycket roligare då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 25 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Har GoW och Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 ja men splinter cell double agent e kul på live och på single player enda problemet på live är att inte många spelar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Köp "Star Wars: Knights of the old Republic II - The sith Lords". Kul, väldigt kul, dock inaktuellt xD Om det skall vara ett nytt spel, så vänta tills Forza Motorsport 2 kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 ja, fast endast med bilar. Inga flygplan eller cyklar mm. som i GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Har beställt Oblivion nu, kommer troligtvis att få det på Tisdag. Längtar riktigt mycket eftersom jag följde med en kompis och köpte det på stan (mycket dyrare) så jag har testat det. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.