igglypuff Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Nja de flesta kostar 599, men jo det blir nog ganska mycket pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Hmm, Skate Assassin's Creed Halo 3 Guitar Hero III Rock Band Stranglehold Det ska nog hålla mig lugn ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 aja kane & lynch, splinter cell, halo 3 och alla andra "stora" spel kommer kosta mellan 600-700, blir några tusenlappar på bara spel där eller? Assassin's Creed, Bioshock, Fable 2, Halo 3... Var något mer också som jag inte kan komma på just nu, men det ska väl komma en uppföljare på Dead Rising? dead island tänkte du kanske på? det är ingen uppföljare men ett spel som är ganska likt dead rising Går mycket rykten om att en Dead Rising 2 ska släppas, slutet är ju lite... öppet. :SFår kolla upp det där Dead Island däremot. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 halo 3, fable 2 och resident evil 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 halo 3, fable 2 och resident evil 5Resident Evil 5 kommer 2009. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
camoranesi Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 1. Halo 3 2. FIFA 2008 3. Pro Evolution Soccer 2008 4. Grand Theft Auto: IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Usch det är många jag skulle vilja ha, men en top 5 blir väl nånting såhär: 1. Halo 3 (Jag älskar Halo-universumet) 2. Halo Wars (Se föregående kommentar) 3. Fifa 08 (Fotboll är ett måste) 4. Assassins Creed (Så coolt! Ubisoft är alltid lika bra) 5. GTA IV (Detta är inget måste på min köparlista men det ser kul ut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Min Egna Lista på spel!! :cool: Hoppas ni inte har glömt dessa spel... 1.Halo 3 :cool: 2.Starcraft 2 3. Crysis 4.Farcry 2 5. GTA 4 6. Guitar Hero 3 xPlit LOL!! Kolla när alla skrev det också. Man kanske inte visste så mycket i januari 2007!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Mm, vill ha Kane & Lynch nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Assassin's Creed, Bioshock, Fable 2, Halo 3... Var något mer också som jag inte kan komma på just nu, men det ska väl komma en uppföljare på Dead Rising? dead island tänkte du kanske på? det är ingen uppföljare men ett spel som är ganska likt dead rising Går mycket rykten om att en Dead Rising 2 ska släppas, slutet är ju lite... öppet. :SFår kolla upp det där Dead Island däremot. :P Kolla här då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 (redigerat) Ska släppas betyder ju nödvändigt inte att det måste ha börjat utvecklas, men att dom planerar. ;p Kan ju alltid hoppas ^^ Redigerat 19 Augusti 2007 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 aah det kommer antagligen men ganska säketr ine iår :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.