Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vad kostar det att unlearna sig talents?

vad menas med "imba"?

vad menas med "blåa gears"?

vilken lvl MÅSTE man vara för mount?

jag spelar med en Warrior och om jag spelar med svärd och sköld var ska jag då ha mina talent points?

Skrivet

1. Först 1g, sedan går det gradvis up med 5g varje gång du ska göra det igen. 1g->5g->10g->15g->20g osv..

2. Imba = Jättebra, typ

3. Blått gear är bättre än gröna men sämre än lila. Du kan se på namnet på saken vilken färg den har.

4. Protection

Skrivet

1. Först 1g, sedan går det gradvis up med 5g varje gång du ska göra det igen. 1g->5g->10g->15g->20g osv..

2. Imba = Jättebra, typ

3. Blått gear är bättre än gröna men sämre än lila. Du kan se på namnet på saken vilken färg den har.

4. Level 40 för 60% snabbare, 60 för 100% snabbare.

5. Protection

Skrivet (redigerat)

1: 1g sen höjs det med 5g varje gång.

2: Imba=imbalanced .Skit bra "

3: blå är såna saker som står med blå text, Och är bättre en gröna saker.

4:Level 40.

5: Arms eller möjligt vis Furry tycker jag , Protection är inte så bra innan level 60, Bara om du gör jätte mycket instances så ska du lägga där. B)

Redigerat av DraggO
Skrivet

Ja om man kör med Dualwield ska man ha fury, Du går till din Warrior trainer i någon stad (vilken som helst) och så pratar du med honom och trycker : I wish to unlearn my talents" så kostar det 1g.

Skrivet

1: 1g sen höjs det med 5g varje gång.

2: Imba=imbalanced  .Skit bra "

3: blå är såna saker som står med blå text, Och är bättre en gröna saker.

4:Level 40.

5: Arms eller möjligt vis Furry tycker jag , Protection är inte så bra innan level 60, Bara om du gör jätte mycket instances så ska du lägga där. B)

Varför ska han ha Fury eller Arms om han använder sköld+svärd/yxa/dagger/mace? Det blir asdåligt då!
  • Skapa ny...