Ravenclaw105 Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Vilken är din favorit karaktär i Zelda serien? Det kan vara vem som helst från The Legend of Zelda (NES) till Twilight Princess (GC/Wii) Skriv namnet på din favorit och från vilket Zelda spel. Exempel: Om du gillar Link, skriv från vilket spel Link är som bäst. Min favorit är: Ganondorf fråm Ocarina of Time. Ganondorf i Twilight Princess är också tuff men eftersom man får se så lite av honom så har jag inte fastnat lika snabbt för honom, så jag håller mig till Ganondorf i Ocarina of Time. Vem är din favorit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Ganon från A Link To The Past :> Vet inte varför, gillar han bara. Sen gillar jag häxorna Koume och Kotake också, vet dock inte om dom är bäst i Ocarina of Time eller Majora's Mask. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Majora's Mask (man kan ju nästan säga att masken är en karaktär i sig) - Zelda: Majora's Mask Link - Zelda: The Wind Waker. Link + spelet känns mer komiskt än förut. Link - Zelda: Twilight Princess. Link är här äldre och har mer hjältestuk än tidigare. Midna - Zelda: Twilight Princess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Förutom Link (såklart) så gillar jag nog Colin och Malo på Twilight Princess. Colin för att han är liten men modig, och scenen när han springer o knuffar bort den där flickan framför Orcen som rider på vildsvinet e så skööööööön... Och Malo för att han är så liten och tyst,när han pratar är det liten text. Haha, han e rolig. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Colin i Twilight Princess, jag älskar också KnuffaBortTjejFrånGalenGrönGubbe-Scenen Tingle i Windwaker och Majora's Mask, han är så cool när han jämnt ska härma link i WW. Niko i Windwaker Ralph i Oracle of Ages, han har jämnt så brottom och tänker på sej själv sist! Han som säger "Eastmost Peninsula is the Secret" i Zelda, det är lite kul för PeNNinsula är felstavat och Eastmost Penninsula finns på riktigt.(du hittar det inte i Google Earth) Error i Zelda 2, det enda han säger är "I am Error." Lite off topic: Jag gillar inte Great Fairies i Ocarina of Time och Majora's Mask, dom bara skriker hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Håller med om det där med Great Fairies xD Första gången jag såg en sån blev jag rädd ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Och sen så ska dom försöka se sexiga ut också. Bläh! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Vill tillägga en annan favorit, nämlingen Midna. Jag gillar hennes stil och hennes röst, hon är en riktigt cool och rolig karakär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Och sen så ska dom försöka se sexiga ut också. Bläh! Ja, dom är lite sjuka.. jag behövde besöka en förut idag för att få tag på Farore's Wind. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Måste nog säga att Majoras mask är min favorit karaktär :D :D :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Måste nog säga att Majoras mask är min favorit karaktär :D :D :medieval: Majoras Mask är ju f*n grym ju. Den är ondskefull och mystisk, samtidigt som den ser jävligt kool ut också. Jag blev besviken första gången jag klarade Majora's Mask och fick reda på att den sista masken var Fierce Diety's mask och inte Majoras mask. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg