neVah Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 :( jag vet inte vilken ja ska köpa: x-box? eller¨¨ gamecube jag vill helst veta vilken som e bäst och hur bra grafik den har bra handkontroll mm.:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Xbox tycker jag kan bero på att jag har det men Xbox har bättre grafik och skönare kontrollertycker jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the golden samus Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 gc har roliga spel men x-box har bättre grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Henrik Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 X box är mycket bättre än Gamecube . Så köp X box :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 gamecube har bra grafik och roliga spel antagligen ett flertal mer också.. x.box har _kanske_ bättre grafik jag har inte kört det lika mycke men x box har fler krigsspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 gamecube har bra grafik och roliga spel antagligen ett flertal mer också.. x.box har _kanske_ bättre grafik jag har inte kört det lika mycke men x box har fler krigsspel jg hr xbxa a o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Om du gillar krigsspel och sånt, välj xbox, men om du gillar andra spel som super smash eller mario sunshine, välj gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Mitt tips är PS2. Men eftersom det var mellan x-box och Gamecube så skulle jag valt X-box. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 ps2 suger köp xbox för då kan du chipa det och köra bla ps2 spelmm så köp XBOX ett säkert val Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 finns sims spelen påm x-box o andra såna roliga spel? o kan man ladda ner spel från nätet? om man kan det så har jag tur för snart så kommer det bredband till Sätila (jag bor i Sätila) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 :( jag vet inte vilken ja ska köpa: x-box? eller¨¨ gamecube jag vill helst veta vilken som e bäst och hur bra grafik den har bra handkontroll mm.:( Välj själv, båda är lika bra... Men gamecuben kostar ju bara typ 900 så har du ont om pengar så investera i en sån... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Jag hade ett game cube. men jag bytte till x-box för jag gillar skjutar spel så mycket... Båda är väldigt bra tycker jag.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg