Nafrali Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 just nu har jag bara 2 spel till x-box: top spin och project gotham racing men om några veckor så ska min farbrors kompis Fredrik som jobbar på x-box alltså microsoft han ska chippa det och bygga en ny hårddisk till den där han ska sätta in 10-70 spel så jag kommer o ha väldigt många:) Jobbar han på x-box och skall chippa din, NEVER!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nenni91 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 KÖP XBOX!! XBOX BÄST!! Man kan göra allt på det!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Han ahr gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 (redigerat) jag har chippat min xbox från psxcare den gör så att jag kan ladda ner spel gratis från datorn :D :D Redigerat 17 April 2004 av sniff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 X-box e lätt bäst!!!!! Det enda + för plutt-cube e att det finns många roliga spel!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 jag har chippat min xbox från psxcare den gör så att jag kan ladda ner spel gratis från datorn :D :D Jag ska chippa min.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Jag tänker inte chippa mitt. Det känns inte rätt helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Jag har 6 spel osm man ba kan spela när den e chippad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 När man laddar hem spel kan man inte köra de på Xbox-Live eller XBConnect. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 köp båda 2!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :D :lol: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Hahaha.......jätte kul!!!!! Om han hade kunnat köpa båda, tror du han hade frågat då???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Hahaha.......jätte kul!!!!! Om han hade kunnat köpa båda, tror du han hade frågat då???? Jag tycker GameCube är en bra konsol fast jag har bara Xbox fastän jag har haft råd med ett GameCube väldigt länge... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg