Gäst Xboxplayer Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 ps2 kontroll är anpassad för 3åringar. gc kontroll är anpassad för både små och stora. xbox kontroll är anpassad för folk med bigga nävar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 om du köper gamecube måste du ha ett dåligt minnes kort som bara kan ta typ 3 spel desutom kan du inte tanka eller bränna spel till det och desutom så är gamecubes control den sämsta och sugigaste jag nånsin sett i tv spel världen. med xbox kan du see på dvd om du köper dvd dosan på en spel affär för ca 400kr kanse 250 kr och så kan du chippa det då kan du ladda ner spel och allt sånt till det sen så är controllerna härligast och bäst till xbox å man behöver inte minneskort desutom så har xbox underhållande spel som halo och snart halo2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 om du köper gamecube måste du ha ett dåligt minnes kort som bara kan ta typ 3 spel desutom kan du inte tanka eller bränna spel till det och desutom så är gamecubes control den sämsta och sugigaste jag nånsin sett i tv spel världen. med xbox kan du see på dvd om du köper dvd dosan på en spel affär för ca 400kr kanse 250 kr och så kan du chippa det då kan du ladda ner spel och allt sånt till det sen så är controllerna härligast och bäst till xbox å man behöver inte minneskort desutom så har xbox underhållande spel som halo och snart halo2 För det första kan man använda minneskortet till mååånga spel, och desutom är kontrollerna myyycket bätre x-boxs kontroller är fett osköna!!!!! Dvd behöver man väl inte till en tv-spels konsoll!!! :angry: Och desutom finns det sk*t bra spel till gamecube!! :rolleyes: Microsoft har ju hur mycket pengar om helst, så jag tycker dom är ganska korkade som inte framställer en super konsoll!!! Desutom, varför ska man chippa, man kan väl lika gärna gå och köpa spel, om man tycker företaget är bra ska man handla mycket hos dom!! Om man chippar sin x-box så visar det bara att spelen är för dyra!! Jag tycker absolut att du ska köpa gamecube!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 om du köper gamecube måste du ha ett dåligt minnes kort som bara kan ta typ 3 spel desutom kan du inte tanka eller bränna spel till det och desutom så är gamecubes control den sämsta och sugigaste jag nånsin sett i tv spel världen. med xbox kan du see på dvd om du köper dvd dosan på en spel affär för ca 400kr kanse 250 kr och så kan du chippa det då kan du ladda ner spel och allt sånt till det sen så är controllerna härligast och bäst till xbox å man behöver inte minneskort desutom så har xbox underhållande spel som halo och snart halo2 :D Man kan ladde ner gc spel, min pappa har ett dokument om hur man gör för att spela nerladdade gc spel:p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Just det, det är nog bättre att ladda ner gc-spel pga de flesta är singleplayer (ej online) på gc som det inte är till xbox. det är det som gör xbox så bra tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 KÖP PS2!!! :D :D roligast spel skönast kontroller menar att ps2 är bäst och xbox näst bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag tycker ps2 har oskönaste kontrollerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ps2 har skönast kontroller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 För det första kan man använda minneskortet till mååånga spel, och desutom är kontrollerna myyycket bätre x-boxs kontroller är fett osköna!!!!! Dvd behöver man väl inte till en tv-spels konsoll!!! Och desutom finns det sk*t bra spel till gamecube!! Microsoft har ju hur mycket pengar om helst, så jag tycker dom är ganska korkade som inte framställer en super konsoll!!! Desutom, varför ska man chippa, man kan väl lika gärna gå och köpa spel, om man tycker företaget är bra ska man handla mycket hos dom!! Om man chippar sin x-box så visar det bara att spelen är för dyra!! Jag tycker absolut att du ska köpa gamecube!! ä jo då får man en konsol och en dvd och slipper man minneskort desutom så finns det xbox spel för 99 kr men som sagt jag hatar gamecube men tycker xbox är bra. men om du är nintendo f*n och gillar äventyrs spel gamecube om du gillar action och sport spel så är det nog xbox välj själv <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 JAG HAR BÅDA KONSOLERNA OCH TRO MIG NÄÄR JAG SÄGER KÖP XBOX GAMECUBE FÅR BARA BARNSPEL NU FÖRTIDEN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 köp xbox, det är mycket bättre än gc!!gc s**ger!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (scream @ 02/04-2004 23:41:47) KÖP PS2!!! :D :D roligast spel skönast kontroller menar att ps2 är bäst och xbox näst bäst aldrig :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg