Hoppa till innehåll

Vadska Ja Köpa? X-box Eller Gamecube?

neVah

Rekommendera inlägg

Gäst Xboxplayer

ps2 kontroll är anpassad för 3åringar.

gc kontroll är anpassad för både små och stora.

xbox kontroll är anpassad för folk med bigga nävar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 124
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

om du köper gamecube måste du ha ett dåligt minnes kort som bara kan ta typ 3 spel desutom kan du inte tanka eller bränna spel till det och desutom så är gamecubes control den sämsta och sugigaste jag nånsin sett i tv spel världen.

med xbox kan du see på dvd om du köper dvd dosan på en spel affär för ca 400kr kanse 250 kr och så kan du chippa det då kan du ladda ner spel och allt sånt till det

sen så är controllerna härligast och bäst till xbox å man behöver inte minneskort

desutom så har xbox underhållande spel som halo och snart halo2 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du köper gamecube måste du ha ett dåligt minnes kort som bara kan ta typ 3 spel desutom kan du inte tanka eller bränna spel till det och desutom så är gamecubes control den sämsta och sugigaste jag nånsin sett i tv spel världen.

med xbox kan du see på dvd om du köper dvd dosan på en spel affär för ca 400kr kanse 250 kr och så kan du chippa det då kan du ladda ner spel och allt sånt till det

sen så är controllerna härligast och bäst till xbox å man behöver inte minneskort

desutom så har xbox underhållande spel som halo och snart halo2

För det första kan man använda minneskortet till mååånga spel, och desutom är kontrollerna myyycket bätre x-boxs kontroller är fett osköna!!!!!

Dvd behöver man väl inte till en tv-spels konsoll!!! :angry:

Och desutom finns det sk*t bra spel till gamecube!! :rolleyes:

Microsoft har ju hur mycket pengar om helst, så jag tycker dom är ganska korkade som inte framställer en super konsoll!!!

Desutom, varför ska man chippa, man kan väl lika gärna gå och köpa spel, om man tycker företaget är bra ska man handla mycket hos dom!!

Om man chippar sin x-box så visar det bara att spelen är för dyra!!

Jag tycker absolut att du ska köpa gamecube!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

desutom så har xbox underhållande spel som halo och snart halo2 :D

Man kan ladde ner gc spel, min pappa har ett dokument om hur man gör för att spela nerladdade gc spel:p
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första kan man använda minneskortet till mååånga spel, och desutom är kontrollerna myyycket bätre x-boxs kontroller är fett osköna!!!!!

Dvd behöver man väl inte till en tv-spels konsoll!!!

Och desutom finns det sk*t bra spel till gamecube!!

Microsoft har ju hur mycket pengar om helst, så jag tycker dom är ganska korkade som inte framställer en super konsoll!!!

Desutom, varför ska man chippa, man kan väl lika gärna gå och köpa spel, om man tycker företaget är bra ska man handla mycket hos dom!!

Om man chippar sin x-box så visar det bara att spelen är för dyra!!

Jag tycker absolut att du ska köpa gamecube!!

ä jo då får man en konsol och en dvd och slipper man minneskort desutom så finns det xbox spel för 99 kr men som sagt jag hatar gamecube men tycker xbox är bra. men om du är nintendo f*n och gillar äventyrs spel gamecube om du gillar action och sport spel så är det nog xbox

välj själv <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...