budo_5 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 jag tycker lätt att du ska köpa X-BOX :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 KÖP XBOX!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jag tycker inte att en Konsoll är menad för att se på DVD. Köp Gamecube! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jag tycker inte att en Konsoll är menad för att se på DVD. Köp Gamecube! Kanske inte, men det skadar inte. Jag har haft väldigt bra användning av min DVD till Xbox. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 jag har köpt x-box nu... just nu har jag top-spin och project gotham racing till det! men om en vecka ska min farbror mitt x-box till en kompis om heter fredrik o han kommer o chippa det och bygga en bättre hårddisk och lägga in 30 spel eller jag mins inte hur m¨nga spel det var men det var mellan 20 till 5 allafall... på min dvd kollar jag på dragonball filmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 jag förstår inte varför alla KLAGAR (!) på att x box har en dvd, ere inte snarare en fördel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 jo de är bara sura för att de köpte årets sämsta konsol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 :D ha han blev en xbox spelare xbox äger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 X-box är helt enkelt bättre, den har bäst "saker".. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Jag tycker inte att en Konsoll är menad för att se på DVD. Köp Gamecube! nej men dvd är ett +. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 OM man köper en x-box för ca 2000kr så kan man spela spel och se på dvd så köp x-box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 just nu har jag bara 2 spel till x-box: top spin och project gotham racing men om några veckor så ska min farbrors kompis Fredrik som jobbar på x-box alltså microsoft han ska chippa det och bygga en ny hårddisk till den där han ska sätta in 10-70 spel så jag kommer o ha väldigt många:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg