shacti Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Skrivet 22 Januari 2007 Eftersom crit chance sjunker mer och mer ju längre från 60 man kommer så undrar jag nu om någon har några bra ideér på vilken specc jag ska välja. Hittils har jag varit assassin ända ner till mutilate men utan crit både suger SF och Mu gör löjligt lite skada. Så det är dags att re-specca. Men vad är bäst för både pvp och pve? Jag har två daggers från outland och halvsjysst tier 0 gear.
Gäst DonKeN Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Skrivet 23 Januari 2007 Jag tycker combatspecc är bäst om du tänker prioritera på P.V.E först! Och du ska alltid lägga points på mer i crit även fast du inte tänker specca combat..
Garone Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Skrivet 24 Januari 2007 Du ska också ha 5 poäng i "MoD" = Master of Deception i Subtlety
shacti Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2007 Jo, Mod ska man alltid ha, och malice. Har testat alla olika träden och fastnat för subtley. Kul så länge amb och bs crittar, vilket do mgör rätt ofta tack vare talents.
Rekommendera inlägg