Star-Basse Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Läste på ett annat forum att Tobin Bell (han heter det va?) som spelar Jigsaw har skrivit på kontrakt för Saw 4 & 5. En länk om saw 4 http://www.imdb.com/title/tt0890870/ Vad tycker ni om fler uppföljare i saw serien?? sj tycker jag att det är ganska kul med uppföljare men tycker det låter konstigt Jigsaw skulle vara medi 4:an och 5:an med tanke :D på slutet i 3:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 haha, lite spoil kanske (; nejmen jag tycker det blir bra med fler uppföljare.. enda minuset är att konceptet kanske blir lite tjatigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Detta är förjävligt. Saw ska vara 1, 2 eller max 3 delar inte någon sjumiljoneretthundra25ologi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Jag tycker om Saw fimerna. Jag har sett 1,2:an 3 står parkerad i min bokhylla, kanske ska se den sen nån dag. Jag längar även stort efter 4,5:an också.. Filmerna är ganska bra uppbygd, bra miljö å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 uttjatat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Ja exkt, d e utjatat. en film som saw ser man en gång max 2, jag menar iden är inte tillräckgligt bra för gör 1000uppföljare till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Riktig j*vla grym skräckis. Hoppats bara att inte namnet blir nersmutsat om det blir flopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 uttjatat w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.