Lasiol Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 (redigerat) Har ett jobbigt problem, jag blir disconnected hela tiden. och då blir jag disconnected innan ens där man väljer vilken gubbe man ska spela med. Om jag hinner börja spela så kan jag spela i typ 5 sekunder sen blir jag disconnected. Har vare så i 2 dagar nu Inget fel på uppkopplingen till internet. Har ca 5mbit/s Nån som vet problemet ? :( Redigerat 23 Januari 2007 av Vappol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 om fu delar på ditt account så byt lösenord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 23 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Får pröva byta lösenord men jag delar inte med nån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Det måste vara något konstigt med din internet anslutning. Om någon skulle hacka dig så skulle dom byta lössenord först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 23 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Har ju ganska udda internet också ^^ Glesband :P Ibland gåre snabbt ibland gåre sakta ibland funkare inte alls. Prövade o byta lösenord men de ändrades inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Då måste du väl byta Internet bolag då...Eller så kanske du kan ringa till Glesband och fråga varför det är så konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Eller så kollar du din brandvägg ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Kommer det upp någon ruta där det står om du vill tillåta eller blockera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 23 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 (redigerat) kan inte få något annat än glesband eller uppringt så det får bli glesband. Glesband är ungefär som bredband fast sämre det är inget internetbolag som heter Glesband. Har redan tillåtet för länge sen. Aja får väll vänta o se om det fixar sig. Redigerat 23 Januari 2007 av Vappol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 "kan inte få något annat än glesband eller uppringt så det får bli glesband. Glesband är ungefär som bredband fast sämre det är inget internetbolag som Glesband." 1:Varför kan du inte få något annat en GlesBand. 2:"Gles band är ungefär som bredband fast sämre det är inget internet bolag som Glesband" va? glesband på båda ställerna ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Maila Blizzard. De kanske vet nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 23 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 (redigerat) "kan inte få något annat än glesband eller uppringt så det får bli glesband. Glesband är ungefär som bredband fast sämre det är inget internetbolag som Glesband." 1:Varför kan du inte få något annat en GlesBand. 2:"Gles band är ungefär som bredband fast sämre det är inget internet bolag som Glesband" va? glesband på båda ställerna ? 1 För jag bor typ i skogen .. Bor för långt ifrån för att få bredband 2. Skrev fel "Gles band är ungefär som bredband fast sämre det är inget internet bolag som HETER Glesband" Får pröva o maila blizzard EDIT: Funkar fortfarande inte blir så himla förbannad :angry: EDIT2: Nuu funkar det :D Läste på wow-europes forum där stog det precis om mitt problem ! Tack för all hjälp alla :) Redigerat 23 Januari 2007 av Vappol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg