Hoppa till innehåll

Disconnected From Server

Lasiol

Rekommendera inlägg

Har ett jobbigt problem, jag blir disconnected hela tiden. och då blir jag disconnected innan ens där man väljer vilken gubbe man ska spela med. Om jag hinner börja spela så kan jag spela i typ 5 sekunder sen blir jag disconnected. Har vare så i 2 dagar nu

Inget fel på uppkopplingen till internet. Har ca 5mbit/s Nån som vet problemet ? :(

Redigerat av Vappol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan inte få något annat än glesband eller uppringt så det får bli glesband. Glesband är ungefär som bredband fast sämre det är inget internetbolag som heter Glesband.

Har redan tillåtet för länge sen.

Aja får väll vänta o se om det fixar sig.

Redigerat av Vappol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"kan inte få något annat än glesband eller uppringt så det får bli glesband. Glesband är ungefär som bredband fast sämre det är inget internetbolag som Glesband."

1:Varför kan du inte få något annat en GlesBand.

2:"Gles band är ungefär som bredband fast sämre det är inget internet bolag som Glesband" va? glesband på båda ställerna ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"kan inte få något annat än glesband eller uppringt så det får bli glesband. Glesband är ungefär som bredband fast sämre det är inget internetbolag som Glesband."

1:Varför kan du inte få något annat en GlesBand.

2:"Gles band är ungefär som bredband fast sämre det är inget internet bolag som Glesband"  va? glesband på båda ställerna ?

1 För jag bor typ i skogen .. Bor för långt ifrån för att få bredband

2. Skrev fel "Gles band är ungefär som bredband fast sämre det är inget internet bolag som HETER Glesband"

Får pröva o maila blizzard

EDIT: Funkar fortfarande inte blir så himla förbannad :angry:

EDIT2: Nuu funkar det :D Läste på wow-europes forum där stog det precis om mitt problem ! Tack för all hjälp alla :)

Redigerat av Vappol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...