Zantera Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Jag har inte köpt några biljetter än, men jag har planer på att gå och se: * Trivium (Var förband till Maiden förra året, 10 maj på Kåren) * Metallica (Om de kommer hit dvs) * In Flames (Om de kommer hit dvs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 har ingen aning om mina favo band kommer spela.. men det kanske är dags för Diru att göra sin första Sverige spelning snart.. Så jag svarar Dir en grey (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 In Flames om dom kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 just ja.. IF vore inte fel och se en tredje gång (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Gillar dom skit mkt men har bara sett dom live som förband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Jag vet inte, ska kanske gå på My Chemical Romance konserten i April Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Kommer det nån Chirmaira konsert ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Kommer det nån Chirmaira konsert ? Kolla deras hemsida om det står några datum eller nåt. Skulle gärna gå och se AC/DC eller Deep Purple om de kom hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Cannibal Corpse i Göteborg i mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 (redigerat) Cannibal Corpse i Göteborg i mars. 70% säker på att det är 18-årsgräns Redigerat 24 Januari 2007 av Putside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Children of Bodom hade också varit skoj att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Cannibal Corpse i Göteborg i mars. Jaså, varför tro du det? Och om det nu är så får jag väl gå i vuxet sällskap, Mr.Negativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.