ThePunisher Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 eftersom att green day släpper en ny cd detta året, så kommer dom antagligen att åka på världsturne (förhoppningsvis i alal fall XD) och då ska jag klart se dom =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Cannibal Corpse i Göteborg i mars. Vadå Mr . Negative , han säger ju bara saningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 25 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Cannibal Corpse i Göteborg i mars. Det stog på ticnet att det inte skulle vara åldersgräns.^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Cannibal Corpse i Göteborg i mars. Han sa vad han trodde, inte vad han visste...och varför skulle det vara 18-årsgräns? Jag och en kompis har gått ensamma på Napalm Death, det är inte direkt farligt att gå på konsert. Man blir inte direkt brutal bara för att man gör på en deathmetal konsert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Melodifestivalen och möjligvis något bra rockband som kommer till sverige eller något grannland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Jag ska på My Chemical Romance konserten i april och så klart Hultsfred i sommar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Jag ska på My Chemical Romance konserten i april och så klart Hultsfred i sommar :P Ozzy skulle koma på Hultsfred B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Cannibal Corpse i Göteborg i mars. Vanligtvis är det 18 årsgräns på "hårdare" konserter.Detta var tydligen ett undatag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Ja hoppas ju på att Offspring kommer te sverige men ja en får se annars får man väl åka ner till lokala spelningslokalen och se på nån lokal förmåga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Green Day kommer till Stockholm i Maj tror jag. Riktigt j*vla fullsmackat med konserter i år, synd bara att jag har fullt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hade varit jäkligt kul att gå och se System Of A Down, men de kommer nog inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Blir nog hultsfredfestivalen i år.. Inga riktigt bra band klara än men får hoppas det blir bättre :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.