Gäst Helgon Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Men vafan, lite får man väl ställa upp på?! Dansa och håll käft. Ge mig en anledning till varför du inte ska dansa? Men vad finns det att skämmas för? Några steg är väl inte så farligt. Vi har också dans regelbundet, och det är smällar man får ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 men det är kul ju, och att få dansa med tjejer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 men det är kul ju, och att få dansa med tjejer.... Faktum är att våran skola gjorde en undersökning pga. att många var så negativa till dansen. I våran skola var det stor majoritet på att tjejer gillade dansande killar mer än icke dansande. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Hm, det är ju kul att få dansa med tjejerna, men det är själva dansen, det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Men vafan, lite får man väl ställa upp på?! Dansa och håll käft. Ge mig en anledning till varför du inte ska dansa? <{POST_SNAPBACK}> För att man kanse inte vill skämas ? <{POST_SNAPBACK}> Men vad finns det att skämmas för? Några steg är väl inte så farligt. Vi har också dans regelbundet, och det är smällar man får ta. <{POST_SNAPBACK}>[/quNågra steg , om man inte vet hur man ska ta dom ''stegen'' då ? O inte palla lära sig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Varför inte bara vara med? Eller är du för "tuff" för det kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Varför inte bara vara med? Eller är du för "tuff" för det kanske. Nej, det har jag inte påstått.Jag förklarade ju nyss att det är ju kul att dansa med tjejer, men att det är själva danske (i sig som suger) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 men det är kul ju, och att få dansa med tjejer.... Ja och vad är det som säger att alla killar vill ha tjejer då? Jag skulle aldrig dansa bara för att nån tjej ska börja gilla mig... Själv måste jag säga att dans i skolan är hemskt.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 men det är kul ju, och att få dansa med tjejer.... Vad vill du säga med detta? Att du inte är straight? Det kan ju faktiskt vara lite kul bakgrundsfakta. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) Nej, det är jag inte. Som sagt har jag inte sagt det heller ;) Redigerat 1 Februari 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Det är väl inte så jättefarligt? Okej, kanske för att ni är killar.. men men.. Vi har också dans just nu på skolan, lite mesigt men det går x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.