Gäst daniel3951 Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 jag tycker det i kul i dansa i skolan fast vi dansar inte bugg osv vi lär oss breakdance! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Vänta några år då kommer nog bugg och andra sk*tdanser ska du se ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Jag har dansat bugg och tryckare på skolan och så har jag dansat breakdans utanför skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Ok, dagen är över :P Jag låtasades trampa snett, å stukade foten. Så jag fick sätta mig, men då skulle läraren kolla min fot om den var svullen, men precis, så ringde hans telefon, och han glömde bort å kolla :bah: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Men vafan, lite får man väl ställa upp på?! Dansa och håll käft. Ge mig en anledning till varför du inte ska dansa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Vänta några år då kommer nog bugg och andra sk*tdanser ska du se ;) Vi dansade bugg i 3an eller 4an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Vänta några år då kommer nog bugg och andra sk*tdanser ska du se ;) Jaha och? Synd för dig iaf. Om du nu inte gillar att dansa. Jag hatar det själv iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Asså. vad är det för fel på att dansa. 98% av alla oss elever i högstadiet dansar på gympan. Jag dansar med. Kom igen. Ni är väl stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Säg bara att du är sjuk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Alltså orka whina för det, jag har danslektioner varje tisdag på min skola därför alla från 6-9 måste göra det. Och det är inte jobbigt <.< Gör det bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Men vafan, lite får man väl ställa upp på?! Dansa och håll käft. Ge mig en anledning till varför du inte ska dansa? För att man kanse inte vill skämas ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Hehe, tack för att förslag, men jag har redan haft den lektionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.