Gäst DonKeN Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Hur viktig tycker du att dans är på skalan 0-10 DonKeN? Piggar upp latmaskar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 inte så kul att ha gympa med 4:an alla är typ småväxta dvärgar där förutom en som väger 10 kg mer än mig Och hur mycket väger du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 (redigerat) Hur viktig tycker du att dans är på skalan 0-10 DonKeN? Jo det är ju sant. Men det är ju inte direkt livsviktigt, man dör inte av att inte dansa. Redigerat 6 Mars 2007 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Dansa är inte precis så kul, men det är ju ett viktigt ämne inom gympan.. Jag hatar också att dansa men det är en bra sak inom det...Man får dansa med tjejerna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Det finns många olika sätt att slippa att dansa men det absolut bästa sättet är att bita i det sura äpplen och stå sitt kast. Dans är ( konstigt nog ) en viktig del i gympan att kunna. Så jag tycker att du ska försöka iallafall. Och vad är det för farligt med dans egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.