Saii Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Altså ibörgan av spelet i menyn om man väntar kommer en trailer i slutet av den trailern holler leon i ett el vapen HUR får man det? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordOfDead Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 jag undrar samma sak. :glare: :glare: :glare: Klara igenom det på normal så låser du upp proffessional när du har klarat proffessional får du el-vapnet tror jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Hahaha Det går bara att få till ps2 versionen :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saii Skrivet 30 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 haha igen jag har ps2 hehe ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Jag har ps2-versionen men jag vet inte heller hur f*n man få det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saii Skrivet 7 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 det var sant klarade presic normal o e på halva pro så kanske ni har rätt :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 vad bra du e saii, ja e på e på normal och typ inga skott:P lite jobbigt fast ashley har ju rustningen :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 En del spam i denna tråd. Och vapnet finns endast i PS2 versionen, diskutera det i det forumet. Låser tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg