Gäst Kabby Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Funderar på att köpa ett PS2 om jag hittar ett till bra pris. Men undrar vilka spel som är köpvärda? Jag gillar mest Äventyr och RPG. Ska antagligen köpa Shadow of the Collossus och Final Fantasy X (10). Vilka spel ska jag köpa? PS: Säg inte att jag ska köpa PS3 istället, det är uteslutet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Funderar på att köpa ett PS2 om jag hittar ett till bra pris. Men undrar vilka spel som är köpvärda? Jag gillar mest Äventyr och RPG. Ska antagligen köpa Shadow of the Collossus och Final Fantasy X (10). Vilka spel ska jag köpa? PS: Säg inte att jag ska köpa PS3 istället, det är uteslutet. Jag gillar faktiskt Sly spelen, finns 3 st, man är ett gäng med tjuvar som ska försöka göra lite olika kupper. Mycket äventyr, klurigt m.m. Rekommenderar starkt. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Nåt av GTA spelen är ju ett måste nästan :P Men Batman begins är faktiskt ett roligt spel. Smyger sig på skurkar och sånt. Det är kul. GUN är ett till förslag. tyvär vet jag nog inga bra äventyrsspel eller liknande. Det är inte min fovoritklass bland spelen. Men det finns nog roliga. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 mm de som du tänker på är faktiskt bra, jag har Shadow of the colossus och rekommenderar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Du kan köpa Kingdom hearts 1&2 jätte bra serie (ettan är rätt så billig nu) du kan nog hitta något på google video om det. Snabb beskrivning: Kingdom hearts är ett Role Playing Game i real tid det vill säga att det inte är baserat på "rundor" eller att fienden väntar inte en sekund med att attackera en. Utan man kör spelet som karaktären "sora" (Japanskt namn typ) och slåss mot en massa fiender. Story: Spelet handlar om 14-åriga Sora och hans vänner Riku och Kairi som bor på Destiny Islands. Alla tre, mest Riku, vill ge sig av från ön och upptäcka nya världar och påbörjar därför bygget på en flotte. Men en natt invaderas öarna av Heartless, skuggliknande varelser som förlorat sitt hjärta och tar andras istället. ett litet klipp från potter_diggaren som recenserade spelet. Hela Recensionen:-->[LÄNK]<-- Detta är recensionen på ettan.. Hoppas du är nöjd.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 jag tycker att du ska köpa nåt harrypotter spel jag har fyran men det suger så jag ska byta ut de och ta når annat men jag tycker att du ska ta sly spelen men ettan är inte så kul för det är på engelska köp 2&3.an för det första sly spelet jag spela var 2.a och nu har jag nästan varvat de man lär sig mycket av det så jag tycker det och det är ett äventyrspel också men jag tycker du också ska köpa nåt buzz! - spel för det är askul det var allt! jag har gett dig tre st tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 (redigerat) Funderar på att köpa ett PS2 om jag hittar ett till bra pris. Men undrar vilka spel som är köpvärda? Jag gillar mest Äventyr och RPG. Ska antagligen köpa Shadow of the Collossus och Final Fantasy X (10). Vilka spel ska jag köpa? PS: Säg inte att jag ska köpa PS3 istället, det är uteslutet. Köp Sly-spelen! Det är en helt suverän serie spel även om de kan tyckas lite barnsliga emellanåt. Andra bra spel: Jak-spelen och Ratchet and Clank-spelen! Redigerat 26 Januari 2007 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 GTA: San Andreas. Det kan jag rekomendera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Måste även tipsa om Ratchet and Clank. Riktigt kul! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Scarface Ratchet and Clank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 gta3,vice city,san andreas,liberty city stories och 50 cen bullitproof :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwiman Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Gta san andreas ee ett måste!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg