Gäst Kabby Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Blir väl Kingdom Hearts 1 och 2, Shadow of the Collossus, FFX. Är Ico bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Funderar på att köpa ett PS2 om jag hittar ett till bra pris. Men undrar vilka spel som är köpvärda? Jag gillar mest Äventyr och RPG. Ska antagligen köpa Shadow of the Collossus och Final Fantasy X (10). Vilka spel ska jag köpa? PS: Säg inte att jag ska köpa PS3 istället, det är uteslutet. Mitt råd är att köpa hela GTA-serien och The Getaway-serien - där har du mästerverken. Köp även Mafia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 James bond: Everything or Nothing grymt härligt spel! Dock inte så nytt omkr 2 år fast det kostar bara runt hundralappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Funderar på att köpa ett PS2 om jag hittar ett till bra pris. Men undrar vilka spel som är köpvärda? Jag gillar mest Äventyr och RPG. Ska antagligen köpa Shadow of the Collossus och Final Fantasy X (10). Vilka spel ska jag köpa? PS: Säg inte att jag ska köpa PS3 istället, det är uteslutet. sly och rachet & clank dom är coola :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Det enda som e lönt att lägga pengarna på är gta:sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Det enda som e lönt att lägga pengarna på är gta:sa. NEEEEEEE DU DET SUGER HÄST BALE :visslar: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 GTA: San Andreas. The Getaway(1:an) och The Getaway Black Monday (2:an). FIFA 07! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 James bond,Gta,Driver,Mafia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 GTA SA o LCS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 GTA sa och shadow of the colussus. HAr haft gta sen samma år det kom och liar det än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ps2profsset Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 kingddom hearts är ett måste både 1 och 2an för ettan vet du nog vad som händer men i 2 an är man roxas i staden twillight town med sina vänner och sen får man sora och det är då spelet börjar bli riktigt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwiman Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Gta san andreas eller vice city är Toppen spel! :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg