Zantera Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Valde IT/Data... mina val: 1. IT/Data (Hulebäck) 2. IT/Data (Portalen) 3. IT/Data (NTI) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Här kommer några.Nån av dom ska jag ta.. Samhälle:Man får det enklare att komma in i olika arbeten, dv.s polis kanske. Fordon:Man får ett "gratis"körkort, eller det kostar 500kr istället för 10 000kr. Dator/IT\:Allt sånt är roligt. Kanske ska satsa på spel utvecklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 har sökt på estetisk drama och om jag skulle ångra mig så kan jag alltid ta ett kompleterande år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Eater Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Om ett par år så kommer jag nog välja ett gymnasium med inrikting på konst/teckning eller Data/IT. Fast som sagt är det lång tid kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 (redigerat) Jag valde naturmiljö naturbarn som man är... Redigerat 9 Februari 2007 av En gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.