Zantera Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Skrivet 4 Februari 2007 Valde IT/Data... mina val: 1. IT/Data (Hulebäck) 2. IT/Data (Portalen) 3. IT/Data (NTI) Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Skrivet 4 Februari 2007 Här kommer några.Nån av dom ska jag ta.. Samhälle:Man får det enklare att komma in i olika arbeten, dv.s polis kanske. Fordon:Man får ett "gratis"körkort, eller det kostar 500kr istället för 10 000kr. Dator/IT\:Allt sånt är roligt. Kanske ska satsa på spel utvecklare. Citera
sboy2 Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Skrivet 5 Februari 2007 har sökt på estetisk drama och om jag skulle ångra mig så kan jag alltid ta ett kompleterande år... Citera
Snake_Eater Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Skrivet 6 Februari 2007 Om ett par år så kommer jag nog välja ett gymnasium med inrikting på konst/teckning eller Data/IT. Fast som sagt är det lång tid kvar. Citera
BornInBarcelona Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Skrivet 9 Februari 2007 (redigerat) Jag valde naturmiljö naturbarn som man är... Redigerat 9 Februari 2007 av En gubbe Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.