Avregistrerad Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Hej! Det var så att jag köpa Guild Wars bara för att testa ett onlinespel. Men efter att ha installerat och märkt att man inte fattar någonting av orden som de nämner. Engelska i övrigt fungerar perfekt i skolan och sådant, det är just dessa spelord som jag inte förstår. Kanske finns det någon "Guild Wars ordlista"? Skulle också vilja ha en liten guide för nybörjare som hjälper en till andra/tredje graden ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robin276 Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 du ska klicka på acces key när du startar spelet fall du måste aktivera koden :D adda mig på msn om du inte fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 vilka ord är det du inte förstår. säg dem här jag hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Och tråden är ju inte alls gammal xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 finns folk som öppnar äldre. men vadå ord? det är ju ren engelska de använder på gw. men om du menar slang som spelare använder så kan du kolla på wiki(inte gw wiki utan riktiga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Men är ni sköna i skallen eller? Tror ni att han vill at hjälp 7 månader efter att han gjorde inlägget!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 ja, det är klart han vill.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thewman Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 ja, det är klart han vill....Hallå jag har en gubbe på level 17 och spelar för att ha kul=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 (redigerat) ja, det är klart han vill....Hallå jag har en gubbe på level 17 och spelar för att ha kul=) va?eh..um.. jaha.. grattis... Redigerat 14 Augusti 2007 av johank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) ja, det är klart han vill.... Ja vissa är ju lite speciella... Redigerat 16 Augusti 2007 av CookieSmasher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.