Shadowborn Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Nu har jag klarat templet men jag har ingen aning om vad jag ska göra nu, jag tror att jag ska göra nåt i death mountain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Om du står där "nere" ovanför brunnen så hr du gått fel, när man kommer dit så kommar man från en av dom dörrarna, man ska gå runt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 7 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 jag har ju skrivit att jag har klarat templet, så vad ska jag göra nu då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Såg inte att det fanns två sidor ^^' Lite grejer du kan göra: Du kan bli ett barn när du vill. (valfritt) Skaffa hästen om du vill. (valfritt) För att skaffa hästen, gå till LonLon Ranch som stor vid dagtid och snacka med Ingo så får du hoppa lite med en häst för 10 rupees. Spela Epona's Song och klättra upp på en röd-aktig häst som kommer springandes mot dej. Hoppa över några hinder och innan tiden tar slut, snacka med Ingo och tävla med honom, besegra honom två gånger och han låser in dej, använd hästen och spring så fort du kan mot porten så att du hoppar ut och grattis! Du har just fått en organisk motorcyckel. Fire Temple. (måste) Gå till goron city, leta upp en liten goron som rullar och lägg en bomb så att han rullar brevid predis när den sprängs, då stannar han. Snacka med honom och du får en goron tunic och lite info. Gå in i Kungens rum och dra ut den stora statyn precis bakom Dar-nånting-goronen brukade stå, gå in bakom den så kommer du till death mtn crater. Ta på dej goron tunic och gå änster till en bro, stå vid kanten och hookshota på den hängande delen av bron på andra sidan, fortsätt gå en bit så kommer du till fie temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg