rosenrot Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Det är omöjligt att ta sig vidare. Är i ett rum med två saker man ska stå på, och en trappa rullas ned. För att jag ska kunna gå upp för trappan behöver dels tjejen och något annan hålla knapparna nere. Men det går inte! Tacksam för hjälp - håller på att bli gaalen :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Hmm... har du kollat om det finns lådor eller krukor eller annat som man kan ställa på knappen? Beskriv rummet du är i lite mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rosenrot Skrivet 26 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Det är ett rum där tjejen kan flyga upp till en dörr, och det är två knappar mittför trappan (som rullas ned om båda står där). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Finns det möjligtvis lila gele-liknade fiender där? Var ett litet tag sen jag körde Wind Waker, så jag kan inte riktigt förstå vilket rum du pratar om. Vad finns det för fiender i rummet? Vad finns det mer för saker i rummet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rosenrot Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Finns det möjligtvis lila gele-liknade fiender där? Var ett litet tag sen jag körde Wind Waker, så jag kan inte riktigt förstå vilket rum du pratar om. Vad finns det för fiender i rummet? Vad finns det mer för saker i rummet? Ja, det är det. Och vissa av dem går inte att ta bort, de så att säga återuppstår :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Få dom in i ljuset så blir dom som statyer. Dom ska du sätta på knapparna. Om du vill döda dom så kasta dom bara så krossas dom. Men var snabb, efter en stund blir dom vanliga igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg