Hoppa till innehåll

Lite Idér Angående Spelhörnan


Dolphin
 Dela

Rekommendera inlägg

Sökfunktion till spelhörnan

Det har säkert tagits upp innan, men måste säga det igen. Det skulle förbättra spelhörnan otroligt mycket. I fall om man är intresserade av Alien spel, kan man lätt och praktiskt söka efter "Alien". Det är lite jobbigt att bläddra i mellan kategorierna, speciellt om man inte har spelen sorterade efter bokstavsordning.

 

 

Senaste mästare, länk till spelet

När man ser att någon har blivit mästare på ett nytt spel, då vill jag ofta spela det och se vad det är för spel. En länk till spelet därifrån, skulle vara en praktiskt och skön funktion. Så att man slipper leta i flera minuter efter ett visst spel.

 

Anmälningsfunktion till kommentarerna i spelhörnan

Det skulle vara skönt att kunna anmäla kommentarer, för vissa floodar i sina kommentarer ibland. Detta gör så att det blir jobbigt att läsa topplistan. Vissa andra skriver personliga påhopp till varandra, när tävlingarna i de olika spelen trappas upp. Dt skulle helt enkelt snygga upp sidan lite grann.

Andra hackar ju spelen lite grann och får 10000000000000000000000000 poäng, det skulle jag också vilja sätt stopp för om jag kunde.

 

Ändra gruppikon, försvunnit?

Jag hittar inte det stället i inställningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...