Avregistrerad Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hej! Efter att ha börjat köra GW igen efter några månader så spelar jag en hel kväll utan lagg. Nu på morgonen laggar jag jättemycket. Ligger på 6.74mb/s vilket jag tycker borde räcka (Testade med TPTEST 5.01) Min dator : AMD Sempron Processor 3000+ 1.81 GHz, 512 MB RAM ATI RADEON X550 128mb Kanske borde jag köpa så jag har 1024 MB RAM? Kan det rätta till problemet? Men jag körde det ju länge på kvällen innan utan betydilgt lagg (Kanske en gång i halvtimmen att det laggade till) Har någon något bra svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Kraven borde egentligen räcka. Det kan inte bara vara så att det var mycket folk på servern när du spelade? Isåfall kan du ju prova byta server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hur gör man det? Kan man se hur många som är inne på servrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hur gör man det? Kan man se hur många som är inne på servrarna? Längst upp i det vänstra hörnet kan man ändra vilken server man är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hur gör man det? Kan man se hur många som är inne på servrarna? Det heter väll District, vi snackar ju inte WoW :P Jag har 1024 och det laggar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hur gör man det? Kan man se hur många som är inne på servrarna? Men är inte det servrar? :huh: Har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Testa ett annat disctrict. Om du är i någon huvudstad kan du ju räkna med att det laggar röv. Jag har 512 MB Ram och det funkar finfint för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 ok, det är nog för att det är mycket folk som spelar. För mitt på dagen och natten fungerar det. Sedan på morgonen är det lite mer lagg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Antingen pga. För mkt folk som spelar, eller så har du något program som körs samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Nej det har jag inte. Brukar stänga av allt vid onlinespel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.