Gäst Andreasswf Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 (redigerat) En rundtur runt den väldigt okända staden Karlstad är väl inte fel? I detta spelet får du bland annat kasta tuggumin på fjortisar, Fösa bort fyllon, Slå folk med datorer på hjul. Och mycket mera! Och andra saker som vi ännu inte lagt till... Detta spelet är gjort i flash 8. NOTERA det är bara ett demo! 3 banor av 4 funkar. http://media.putfile.com/Fights-all-Around...REAS-WENDELSSON Rejta 1 till 10 på följande sätt så är ni jättesnälla. "--" ska vara en siffra mellan 1 till 10. 10 är högst. Grafik : -- Ljud : -- Spelkänsla : -- Kul : -- Redigerat 29 Januari 2007 av Andreasswf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Haha så roligt :D Grafik : 10 Ljud : 10 älskar det där ljudet B) Spelkänsla : 9 Kul : 8 Ser fram i mot mer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 När man spelar ditt spel tror man att de i Karlstad är handikappade, gör dem lite svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jag är också skapare av spelet ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 När man spelar ditt spel tror man att de i Karlstad är handikappade, gör dem lite svårare. Notera att dom två första banorna ska vara super enkla och i dessa två kan man inte ta skada.I de andra två kommer det finnas mer än en fiende per bana och fienden kommer kunna skada den man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Grafik : 10 Ljud : 10 Spelkänsla : 10 Kul : 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hehe tack för feedbacken :D Föresten är det ganska svårt att scripta detta spel Och i dom 2 sista banorna ska fienden kunna skada den man spelar också... Är det ngn som vet en bra tutorial sida? [länka inte efter google] eftersom jag redan kollat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Grafik : 10 Ljud : 10 Spelkänsla : 6 Kul : 8 Dom är lite sega tycker jag! Men i övrigt ett spel man blir glad av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jag tror ni kommer älska det fulla spelet! Kommer släppas inom en vecka [beräknar jag] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Två bra sidor ni skulle kunna kolla in är www.tutorialized.com www.hotscripts.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Coolt spel! Mycket fina bakgrunder R4av3N. Man måste ju ge dig creds också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Ni gör mycket bättre spel än många andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.