Gäst Helgon Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Mm R4av3N den här bakgrunden var inte lika hög klass som ICA den var riktigt bra. Men 4:an blir väll bättre? Helgon: Jag tror knappast att du kan bättre... Och dom är inte programerare från Blizzard. Vill man ha feedbacks, får man tåla feedbacks. Låt mig stå för mina åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Mm R4av3N den här bakgrunden var inte lika hög klass som ICA den var riktigt bra. Men 4:an blir väll bättre? Helgon: Jag tror knappast att du kan bättre... Och dom är inte programerare från Blizzard. Jo det är sant ;) Jag ber om ursäkt. Men du kan väll ge lite tips på vad dom kan förbättra kanske :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Kanske att jag är lite efter nu (menar att ni kanske inte pratar om det mer nu) men jag tykcer att spelet var ganska bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Mm R4av3N den här bakgrunden var inte lika hög klass som ICA den var riktigt bra. Men 4:an blir väll bättre? Helgon: Jag tror knappast att du kan bättre... Och dom är inte programerare från Blizzard. Den läskiga fonten. Bakgrunderna. Introt.Så! Där fick du vad du bad om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 1. Jag heter inte anders 2. Det med fonterna och det andra : Det kirrar vi :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 fanns ingen hoppa knap :S lite jobbigt men bra annars och fanns ingen fjärde bana kom iaf inte in på den :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 1. Jag heter inte anders 2. Det med fonterna och det andra : Det kirrar vi :) Andreas då, är du glad nu? Btw, kirrar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 1. Jag heter inte anders 2. Det med fonterna och det andra : Det kirrar vi :) Kirrar betyder fixar...:o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Grafik : 10 Ljud : 10 Spelkänsla : 6 Kul : 5 KAn bli bätre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Andreas skulle kunna tro att man behöver det mot bossen på 3:e banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Grafik : 9 Ljud : 8 Spelkänsla : 6 Kul : 5 alltså jag tyckte att spelet var lite för lätt...det va ju bara att trycka på mellanslag trettio gånger så hade man klarat ut banan. älskade dock mariomusiken :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) Har varit imot allt ni gjort men nu tycker jag ni kommit riktigt riktigt riktigt långt, älskar erat spel! 8-10 för att det är lite fult ritat ;) annars var det ju bra :) Glömde detta : <_< Grafik : 5 Ljud : (vet inte, var no sound ;) ) Spelkänsla : 4 (fanns det någon spel känsla?) Kul : 8 :) Redigerat 17 Februari 2007 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.