Greeneck Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Detta är ett litet videoklipp med den sjukdomen du visade där Umbreon_moon: VARNING! Detta klipp är jäkligt äckligt och jag varnar för att det kan verka stötande för en del personer! http://video.google.com/videoplay?docid=6587474718312939442 Brrr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Fy f*n vad äckligt :o Hade sett det innan men ändå... Stackars bäbis, utställd som nån cirkusattraktion!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Nu kom jag på ungefär vad sjukdomen var... Jag minns att de sa att sjukdomen gjorde att de blev gamla i förtid, fast de såg ut som på bilden. Kan dock fortfarande inte hitta nåt om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.