Shadow of Darkness Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 (redigerat) Någon här som delar hobbyn? Jag vet jag är inte så bra jämfört med proffsen men jag har iaf under minuten :) http://www.youtube.com/watch?v=zTJCW83ud-M Löser kuben på 1 minut x 2 Redigerat 27 Januari 2007 av Shadow of Darkness Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Såg snabbspolat ut..... coolt ändå gjorde en sån när jag inte hade något att göra och fick klart den på kanske 1 timma med mellanrum då. :) Hittade en till som va cool fast med en robot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Asså egentligen kan man inte tro nånting bara för att man ser på video. Han kan ha haft ett inövat system som han gjorde långsamt sen snabbspolade han den bara. Jag tror dock inte att det var så nu men ja iaf. SJälv har jag aldrig löst nån kub. Jag hade en förut som min kusin pajade :( Jag blir ändå bara galen på kuberna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 jag kan inte heller lösa dom...jag har nästan inget tålamod det e därför jag inte orkar med rubiks kub och pussel och sådant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Hade en sådan när jag va lite midre då va det klister lappar med färgen på så jag ryckte av dem och satte dem så det såg ut man jag hade löst den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 haha jag och min kompis försökte göra en nästan likadan sak en gång vi var typ 5-6 år så vi tog loss kubarna och försökte sätta in dom igen sen men den var helt paj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 *host* http://www.youtube.com/watch?v=aGC_UOsJtNk&NR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 *host* http://www.youtube.com/watch?v=aGC_UOsJtNk&NR bara tur.. jag svär :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 nope hade lappen framför sig hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 (redigerat) En kille jag känner i sundsvall löser den f*n på 20 sec o.O (Asiaten hade tagit isär och satt på silikon det e därför den gled så bra) Btw, Det där e aslätt att fejka -.- Spola Bara bakåt! ( gör den sen sätter du på kameran och gör den o-klar igen ( snabbt) sen spolar du bakåt så ser det ut som om du gör den rätt o.0) Redigerat 11 Februari 2007 av OsCaR700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.