Kevve Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Vad tycker ni om mordet som ägde rum vid Slättenskolan i Norrahammar (Jönköping)? Själv tycker jag att det är en skandal... Detta är lite svårt att berätta men... Killen som dödades gick på samma skola som jag. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 cp lol kände du han? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Ja det gjorde jag. Han vart dock 4-5 år mindre än jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 cp lol kände du han? :kung: Vad är det som är så kul? Skulle du vilja bli knivhuggen eller att någon av dina kompisar dödas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Tycker det är hemskt med mord speciellt på midreåriga :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Psykopaten som gjorde det borde avrättas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Ja vad ska man säga? Psykopaten borde spärras in iaf. Han verkar ju helt sjuk i huvudet. Det tycker jag iaf. Men sen vet jag inte om allt som dem hara skrivit i tidningarna är sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Vad tycker ni om mordet som ägde rum vid Slättenskolan i Norrahammar (Jönköping)? Själv tycker jag att det är en skandal... Detta är lite svårt att berätta men... Killen som dödades gick på samma skola som jag. :( Är det den där 8-åringen som mördades? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 kanske,det är tragiskt att barn ska behöva dö för nåt puckat psycko du donken inget e kul med ett mord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 kanske,det är tragiskt att barn ska behöva dö för nåt puckat psycko du donken inget e kul med ett mord Du verkade glad över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Det är ju hemskt! :o f*n va läskigt att det va samma skola som du gick på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 kanske,det är tragiskt att barn ska behöva dö för nåt puckat psycko du donken inget e kul med ett mord pricis jag älskar när folk dör speciellt barn :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.