mr.best Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 (redigerat) har ni några bilder på hur den ser ut?? jag undrar det Redigerat 21 Februari 2004 av mr.best Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Kan ni inte ta och söka själv någon gång? Här har du i alla fall en bild! http://images.google.se/images?q=tbn:ZiCTz...828/11828_4.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 sega mega drive suuugerrrrrrrrrrrrr fettttttt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Msxmsx, var fick du luft ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (redigerat) från röven BAHAHAHAHAHA okey jag bara skoja nmen här e en bra bild bulbasaur.ton.tut.fi/.../ sega_mega_drive_2a.jpg Redigerat 16 Mars 2004 av (=Sonic=Master=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Msxmsx, var fick du luft ifrån? typ var fick du luft ifrån grishög? den kanske ser häftig ut, men den e skit!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 han har ju helt rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 (Zorro @ 16/03-2004 22:21:02) Msxmsx, var fick du luft ifrån? typ var fick du luft ifrån grishög? den kanske ser häftig ut, men den e skit!!! STFU din okunniga fjortis-jävel. Mega Driven är inte skit. Dom som skriver så är oftast småbarn som inte har några kunskaper inom spel. Så ljug inte för dom som inte har testa MD:n än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (K3nG4 @ 18/03-2004 18:28:31) (Zorro @ 16/03-2004 22:21:02) Msxmsx, var fick du luft ifrån? typ var fick du luft ifrån grishög? den kanske ser häftig ut, men den e skit!!! STFU din okunniga fjortis-jävel. Mega Driven är inte skit. Dom som skriver så är oftast småbarn som inte har några kunskaper inom spel. Så ljug inte för dom som inte har testa MD:n än. jag håller med dig till 100% k3ng4, dom som tycker det har nog inte provat det...det finns så många skitbra spel till MD, sonic tex. alla älskar sonic, iallafall jag... men ni som inte har provat det borde inte skriva nåt eftersom ni inte är insatta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag var också en sonic-nörd när jag var mindre. men jag växte upp och insåg att det bara är skit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag var också en sonic-nörd när jag var mindre. men jag växte upp och insåg att det bara är skit! då måste din kropp ha växt men inte hjärnan... ska inte förolämpa dig men, sonic är den lugnt bästa plattforms karaktären(inte i dom nyare spelen dock.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 (Ozoon @ 24/03-2004 09:11:59) jag var också en sonic-nörd när jag var mindre. men jag växte upp och insåg att det bara är skit! då måste din kropp ha växt men inte hjärnan... ska inte förolämpa dig men, sonic är den lugnt bästa plattforms karaktären(inte i dom nyare spelen dock.) då är ju f*n kirby bättre, och han är bara en av dom flera hundra som knäcker sonic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg