Otzi Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 jag behöver hjälp med att få upp "console" men det funkar inte.... :( det står att den ska vara på antingen § eller ~... ^(~.dettta tecken går ju typ inte att få upp ens att få upp.. snälla hjälp mig med detta problem så fort som möjligt... :D :P :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 om det är 1.6 så är det bara att trycka på § knappen, om det är source ska man skriva -console i nån skum sak :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 jag vet hur man gör men det är svårt och förklara! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 öppna steam -> my games -> höger klicka på det cs du ska fixa consolen till -> "properties" -> set launch options -> skriv "-console" varse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 tack så hemskt mkt föt hjälpen guys.... :cool: :D :P :) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Vill du även ha consolen på en knapp så skriv: bind "knapp" +toggleconsole, i consolen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 how about esc? om man skriver bind "knapp" +toggleconsole, kmr endast konsolen upp då å inte i esc läge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 4 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 ska man skriva bind och + också :huh: ??!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Ja man ska skriva. ex: bind §+console eller något.. Men försök att trycka på knappen bredvid 1.an då ska consollen komma upp.. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg