Gäst Zenso Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Hej! Jag undrar om ni tycker att Lost är bra och om ni vet när sesongen börjar igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Det är bra :D Har för mej att det börjar den 2:a eller 7:e Februari Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 7/2 börjar det har jag för mig. Jäkligt kul att det börjar igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Jätte bra att den börjar igen! Jag har sett varje avsnitt och älskar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Heja Locke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Det är bra, men programmet har på tok för långa uppehåll. Jämför bara med Prison Break som började samma dag som skolan började och som tog uppehåll för två veckor sedan, medan Lost började ungefär 3-4 veckor efter att skolan började och tog uppehåll 4-5 veckor innan Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.