Hoppa till innehåll

Irriterad.


Raptomex

Rekommendera inlägg

Jo, jag har stört mig på en sak.

När en medlem startar en tävling, kanske en banner tävling.

Då skriver persoen ju information om vad det ska vara på bilden.

Då gör man ju exakt som det ska vara sen när man kollar igen, då har medlemen ändrat till att det ska vara nått annat motiv.

Å sen har nån annan vunnit...

 

Så då tycker jag att man ska införa en regel, som lyder att man inte får ändra på vad det ska vara på bilden.

Då om det ska vara nått annat, så får den starta en ny tävling..

Vad tycker ni?

 

Ps.Detta låter kanske lite töntigt, men ni har säkert varit med om att du har jobbat på en ava eller banner en hel dag, och sen när ni ska lägga in den i tävlingen så har det blivit ändrat( motiv, text å sånt).

Vad sägs?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Medlemmen som gör tävlingen bestämmer reglerna för bilden (dock ska bilden följa fuskas regler och sveriges lagar) och får ändra hur mycket den vill. Dock måste minst 50 Fuskamynt delas ut till något av bidragen (ingen betalning om inga bidrag såklart).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så farligt är det väl inte, om man skickat in ett bidrag till en tävling så kollar man väl tråden då och då? Man skickar ju inte bara ett bidrag, väntar på en kommentar och sedan skiter i tråden. Man måste ju checka lite då och då så att man är med om något förändras.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...